Fordelene ved projektHOTEL

Alle projektets dokumenter af fælles interesse i form af f.eks. breve, informationer, notater, referater, beskrivelser, tegninger, økonomiopstillinger etc. findes eet sted i digital form.

 

Når du som administrator har fastlagt Strukturen (se dette menupunkt), sker dokumentstyringen automatisk og interaktivt, hvilket sparer tid og penge.

Kun gældende dokumenter i nyeste revision er tilgængelige – dog kan du som administrator altid få adgang til arkiverede eller udgåede dokumenter.

 

Ubegrænset antal brugere, der tildeles rettigheder til de enkelte dokumenttyper (ingen adgang – kun læseadgang – eller både læse- og skriveadgang).

 

Hurtig kommunikation mellem projektdeltagerne. (Når dokumentet er lagt op på projekthotellet, er det i samme sekund tilgængelig for de øvrige deltagere – uanset hvor de geografisk befinder sig – afhængig af de tildelte rettigheder).

 

Ingen krav om, at du skal anskaffe specielt software – altså ingen ekstra udgifter. En Pc’er med internetadgang er alt, hvad du har brug for.

 

Slut med papir i form af følgebreve og kuverter og slut med forsendelsesomkostninger.

 

Dokumentinformation giver hurtig adgang til at se, hvad dokumentet indeholder m.m.

 

Dokumenter kan gennemses/vises og udskrives uden at de downloades. Sparer altså datakapacitet lokalt samt tid.

 

Adviseringsordning der automatisk sender en e-mail så ofte man ønsker, når der er kommet nye dokumenter på projekthotellet. Du vælger selv hvor ofte det skal ske og hvilke dokumenttyper, du er interesseret i.

Alle nye dokumenter markeres med NY, så du hurtigt kan danne dig et overblik over nye dokumenter, der er tilføjet siden du sidst var på projekthotellet.